...

Vikken dag, har haft sån mensvärk så jag skulle kunnat slakta mig själv för att jag hade så ont.
Får ju det varje gång jag har mens, man kanske skulle söka hjälp för det, för jag blir riktigt jäkla dåligt?
Fast tack och lov så brukar värktabletter hjälpa, men det tar ju sin lilla stund för dom att börja göra nytta från när man har svalt dom, så jag låg och kreverade i älsklings säng ett bra tag, tills jag somnade till av utmattning.
Nu är det iaf bra för tillfället, men ska nog gå och sova snart för jag känner mig väldigt utmattat..
Sitter och längtar till jag får pengar på onsdag, är så mycket jag behöver köpa hem nu, det är fattigt i hushållet så att säga.. Tråkigt!
Åh, jag är så sugen på att julbaka så jag blir tokig, så det ska jag göra när jag har fått pengar också och så ska jag nog ha en myskväll och bjuda lite folk som får komma o äta det som blitt bakat och dricka jul thé och glögg ^^
Imorrn ska jag försöka ta och städa lite här hos Nicke, det är väldigt dammigt och så och vi nyser i kapp, så det behövs kan man lugnt säga..
Hoppas på något kul mot kvällningen också, men vet inte vad ^^
Kanske kan hoppas på att det dyker upp någon rolig överraskning el så, hoppas går ju...
Det får bli ett kort inlägg det här, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer just nu och så vill jag gå och lägga mig, men ha en bra kväll everyone!
Bye!


Kommentarer
Jack of all Trades

Ahoy! Ser att det anordnats nystävling... spännande^^ Sen det där med jul och baka låter inte allt för dumt. Fixa till något riktigt mumsigt så kikar jag förbi =) hugs

2009-11-20 @ 00:45:40
mia (bad_kidney)

Hehe, ja damm är inte kul, men orka städa =S fast det måste tyvärr göras ändå...

Jepps julmys fika ska det bli minsann, du är klart bjuden ^^

2009-11-20 @ 12:38:34
Cattis

syrran det går i släkten med mensvärk du vet, it sucks o gör så jävla ONT:(



åhh va mys, hoppas man blir inbjuden då:) när blir det? kanske till helgen?:)



puss

2009-11-23 @ 01:59:13
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0