Haj hå, Haj hå!


10 dagar sen sist jag härjade här, men har haft hjärntorka och inte vetat vad jag skulle skriva om så jag tog lite
oanmäld semester kan man väl säga, men nu är jag back on track och har dessutom en del att skriva om, eller ja mycket och mycket men det har ju hänt lite grejs sen jag var här sist iaf.
tänkte börja med en sådan där lite långtråkig lista, men lättast att hålla reda på grejerna då.
So here we go...
  1. Vart på en rolig Halloween fest hos syrran utklädd till alv.
  2. Börjat min praktik på arenan.
  3. Har fortfarande inflammation i tån som inte verkar vilja gå över.
  4. Blivit lite av en WoW nörd
  5. Fått besök av an helt okänd katt i Nickes lägenhet (pixiie blev arg då)
Ja, så ser det väl ut på fronten så att säga.
Ingen lång lista, men innehållsrik iaf för mig personligen..
1.
Ja som sagt så klädde jag ut mig till alv på syrrans fest på halloween, det var roligt  och rätt många som var utklädda än då, det var ju egentligen kravet för att få komma på festen, men som vanligt så var det ändå några som var tråkiga och struntade i det.
Dom ska vara glada för att dom inte blev portade, haha ^^
Jag trivdes i min outfit och ville inte ta av mig mina latex alvöron för jag trivdes i dom och det är såå fiint med spetsöron tycker jag..
Så det var en trevlig kväll..
2.
Praktik starten på arenan i Tisdags gick bra och det kändes ok att vara tebax där, sydde en kudde och så lagade vi lite kläder.
Kul att träffa Tina igen och alla andra, så imorgon är det dax igen...
3.
Bläää och fy för min infekterade stortå, den bara varar, blöder och gör ont, ska nog gå och kolla upp den snart nog för den verkar inte vilja läka alls ju.. Jag inbillar mig hemska tankar om en ampution och att jag  måste hålla begravning för den... Hemska tanke ;P
4.
Ja, jag har som jag tidigare sagt fallit in i world of warcraft havet jag också!
Trodde aldrig att jag ens skulle börja spela, trodde att om jag nu skulle prova spela det att jag inte skulle tycka om spelet, men nu har jag alltså insett att så var inte fallet =)
Jag spelar som en cool Rogue Night Elf vid namn Lothusdeathro, med lila lång fläta och level 17 för tillfället.
And i love heeer!
5.
I förrgår när jag och Nicke satt i soffan hörde vi ett märkligt tjut i trapphuset (han bor längst upp, 3 trappor upp) först trodde vi bara att det var nån grannunge som höll på att härja så vi tänkte inte mer på det, sen gick Nicke och la sig i sängen och vilade och jag hörde att ljudet i trapphuset fortfarande lät, så jag öppnade dörren lite på glänt för att höra bättre och då mötte mig världens katttjut, först blev jag rädd men sen lockade jag på katten och den kom som en raket uppsringande till mig och in i lägenheten.
Skitfin katt, har sett den utanför här hos nicke några gånger så den bor väl i närheten nånstans.
Jätte stor och långhårig med ett rosa halsband och så otroligt snäll..
Pixiie fick syn på den och hon blev arg tror jag, fräste och burrade upp sig allt hon kunde, men gästkatten bara kollade på henne och tycket nog att hon var lite löjlig, men sen så gick vi ner med den ganska på en gång och släppte ut den igen för vi tänkte att den nog ville ut så fort som möjligt eftersom den nog hade vart instängd i trapphuset ganska länge och han/hon sprang glatt iväg ut i friska luften fast den regnade, så jag hoppas att den kom hem, vart den nu bor någonstans..
Får väl se om man ser den utanför nån mer gång och passa så att den inte springer in i våran port igen (om den nu inte bor där)
Det var allt för nu, snart ska jag gå och handla lite kattmat till hårbollen som är lite av ett matvrak men först ska jag wowa ^^
See ya!!!
Jag som alv =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0