Tankar.

Sitter vaken ännu en natt med tankar som snurrar, ni vet dom där tankarna som så gärna vill komma fram på natten, när sinnet har lugnat ner sig lite och blir tyst så att det där undermedvetna också kan få göra sig hörd...
Sen så blir jag ofta så otroligt kreativ på nätterna, får ideer och inspiration från det blå lixom och då blir det ännu svårare att somna...
Så jag tänkte en natt som denna, att jag tar väl och skriver lite här då.
Jag skulle vilja skriva så mycket mer om saker och ting här än vad jag gör i dagsläget, men jag är så dålig på att formulera mig, få till orden lixom (kommer få skriva om detta inlägg ett par gånger innan jag blir nöjd) men å andra sidan så går det väl kanske bättre o bättre ju mer man skriver, med tiden lixom.
Träning, som att cykla eller köra bil (?).
Bara en gissning, men jag kan tänka mig att det är så iaf.
Så jag kanske skulle göra mig ett försök till att börja skriva lite mer, som träning och för att jag tycker att det är kul givetvis.
 
Låter det som en bra grej?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0