Red carpet Academy Award 2013

Mattans charmigaste
 
Kristin Chenoweth
Vem är denna söta kvinna som intervjuvar kändisarna på röda mattan?
Skiitsööt!
Och megasnygg klänning.
------------------------------------------------
 
Mattans sötaste
 
Quenzhane Wallis lilla hundväska.
Gulligt var ordet!
Hon har tydligen en i rosa också ;)
--------------------------------------------------------
 
Mattans mest talangfulla
 
Wolfgang Puck med co
Mannen och folket bakom den makalösa maten som serveras. 
Vilket arbete dom har lagt ner!
Plus att självaste Wolfgang verkar väldig charmig och go, lika go som maten kanske =)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Mattans diva
 
Kerry Washington
Men fy, vad hon utsrålade mycket diva/arrogans, iaf i den intervjuven jag såg.
Men o andra sidan kanske hon var nervös (vem skulle inte var det lixom) och det  kanske bara framstod som så.
Men känslan jag fick var iaf DIVA!
------------------------------------------------------------

Mattans stiligaste
 
Joseph Gordon-Lewitt
Han ser ut som en docka på bilden!
Massa pluspoäng för hans annorlunda strumpor som visades upp lite snabbt =)
------------------------------------------------------------------
 
Mattans färgstarka
 
Jane Fonda
 Med en sådan klänning lär hon ju synnas bäst både på mattan och i publiken på galan.
Häftigt med en utstickare!
-------------------------------------------------

Mattans snyggaste klänning
 
Jennifer Aniston
Jag håller inte med allmänheten och väljer därför inte en av klänningarna som ligger i topp 3 just nu, utan jag väljer denna!
Ganska enkel/lagom men ändå med nått speciellt, den är röd, stor och drar ögonen till sig, sitter som en smäck på Jennifer.

 
 
 
 
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0