3 Kilo fika!

Ååååh!
Nu blev jag glad i hjärtat.
Nominerade nämligen min pappa till Godbitens tävling fikapausen för nån vecka sen, där man kan vinna gratis fika till någon person som man tycker är speciell och jag fick nyss besked om att min pappa har vunnit.
Så nu har han 3 kilo (!) fika att hämta ut =P
Blev jätteglaaad för det passar honom så bra (han är en riktig fikabröds människa) och det är han värd efter allt slit han håller på med här med huset m.m.

Så här lät min motevering som alltså vann:

Världens bästa pappa Lars Berelsen
"Kära pappa du är min skatt, alltid bjuder du på många skratt.
Du sliter och står i var dag som går, dagar, månader och år.
Du och jag är på många sätt lika och vi båda älskar fika.
Så låt mig få bjuda på kaffe med dopp, till dig min händiga sockertopp."






Kommentarer
Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk"

tack så mycket!

du var väldigt fin!

_______________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-03-04 @ 19:09:18
URL: http://piiket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0