Hissen VS Dissen




1. Pierre Hesselbrandth
Mitt favorit  medium och en fin förebild som bl.a medverkar i programmet det okända.
Besök hans hemsida här : Allroundspirit

-----------------------------------------------------------------
--------------------------------
2. Sveriges Värsta bilförare
Kan man ju bara inte missa nu när Jonas är med och det är förutom det även väldigt underhållande.
Torsdagar kl 20:00 på tv 4

----------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------

3. Partylite ljus.
Ovärderligt!
Favoriterna är Pepparmintskräm, Honungsmelon och Bananblad

--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------




1.
Hanna WIDERstedt
Men alltså snälla, människan måste ju vara ett skämt i jakt på uppmärksamhet.
Stackars, stackars tjej som skämmer ut sig själv så mycket bara för att bli "känd" i likhet med Kissie.
Hon behöver ju terapi.
(kolla in hennes videoinlägg så fattar ni vad jag menar)
Borde egentligen inte ens sponsra henne med en länkning, men det får bjuder jag på i ren sympati för att jag tycker så synd om henne: >>WIDER<<


----------------------------------------------------------------------
----------------------------

2. Tomt kylskåp.

Inte kul och en allt för vanlig syn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0