Tävling

Gillar du te?
Då ska du kolla in denna tävlingen.
Jag tävlar nämligen ut en liten te-mix med 13 blandade te-påsar här på bloggen.
Packet innehåller:

1 st skymmnings-te från Salus (ört-te för lugn och ro)
2 st Grönt-te Jasmine från Willys
1 st Svartvinbärs-te från Lipton
2 st Earl grey Rooibos-te från Garant
1 st Apelsin-te från Willys
2 st Grönt-te citron från Twinings
1 st Citron-te från Lipton
3 st yogi tea i smakerna: Lime/Mint. Choko, Aztec Spice. Licorice, Egyptian Spice.



För att vara med i tävlingen så ska du antingen:
1. Länka till detta inlägg på din blogg.

Eller

2. Länka till detta inlägg på din facebook.

Kommentera sedan detta inlägg när du har gjort någonting av ovanstående.
Glöm inte att skriva vart du har länkat/adress till den sidan så att jag kan kolla upp det.
Tävlingen pågår tom 2012-03-01.
Lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0