Burn Blue Refresh

Smak: Äpple, Kiwi och Blå Agave.
Omdömme:
Jag tyckte mycket om denna smakmässigt, ganska neutral och lagom och absolut inte den där "klassiska" energidryck smaken.
Fräsch skulle jag vilja säga
Färgen på drycken är härligt is-blå och bara det gör att den ser inbjudande ut tycker jag.
Många plus får den även för att det är finns ett supersmart återförslutningsbart lock vid öppningen, som man vrider runt.
Så med andra ord behöver man inte dricka allt på en gång när man har öppnat den.
Jag gillade även designen på burken färgmässigt.

Burn Blue Refresh får 5 av 5 möjliga njurar






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0