Midsommar 2011 bildbomb 1

Hejsan!

Midsommar helgen har vart jättebra och lugn för min del.
Jag, N och syrran åkte ju som sagt till pappa i Lumsheden och firade där och så kom några bekanta till syrran med sina 2 barn och firade med oss också.
Blev lugnt och skönt.
Vi grillade, käkade sill och huttade i lakrits-shotts, drack lite bubbel och spelade kubb.
Så det blev läggdags ganska tidigt den kvällen, vilket bara var skönt.
På midsommardagen så skjutsade pappa tillbaka oss till Falun och det blev också en lugn dag.
Gick över till syrran en stund på kvällen som hade lite folk hos sig och drack en cider där, men ingen ville ner på krogen så vi satt ist och lyssnade på musik, pratade och kollade på tv (samtidigt).
Söndagen sov jag ut (fast jag egentligen inte behövde, sen så åkte jag och mamma en sväng till Ö.B och jag handlade hem lite nödvändiga saker.
Lägger upp lite bilder från helgen så kan ni ju roa er med att titta på dom tills vidare.
----------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0