R.I.P

Fan, vad mycket sk*t  som händer.
Inte undra på att man känner sig ledsen och nedstämd.
Är man känslig som jag så är det inte lätt =S
Först detta i Norge.
Sen idag så fick jag veta att det tydligen är någon som hittats död i grannhuset hemma hos mamma, det var både poliser och ambulanser där igår och idag kom det tydligen en likbil.
Jag vet inte så mycket mer än så just nu.
Så jäkla obehagligt.
Och så går man in på facebook och vad få man se där, jo en massa status uppdateringar om att Amy Winehouse har hittats död idag, går in på atonbladet.se och får det bekräftat.
Ja, sen så händer det väl en massa mer ute i världen också givetvis, som man inte är medveten om.
Det är så hemskt och trakiskt allting.
Det är som att den ena händelsen smittar av sig och att det blir som en hemsk rundgång.

Så jag får väl "tända" ännu ett ljus nu då, eller hundra!
Jag påverkas mycket av sådant här.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0