Tänk Att Något Kan Vara Så Vackert Att Det Gör Ont

Jag sitter just nu och lyssnar på en lista på spotify som jag har satt ihop, nämligen en med några av de vackraste låtar som finns från filmens värld.
De flesta är instrumentala och ack så magiskt vackra.
Bl.a med Hans Zimmer, som är en av de bästa kompositörerna inom filmbranchen enligt mig.
Många av låtarna är så vackra att det går som en rysning genom mig och jag blir helt salig och sentimental på samma gång.

Ni som har spotify får gärna lägga till listan om ni vill och lyssna gärna, vad tycker ni? Vilken lår är bäst enligt er?

Här är adressen: In To The Movies (film musik)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0