Pixxies Dräktighets v.6

Det var ju ett tag sen jag uppdaterad om min pälskling Pix så tänkte göra´t nu.
Sist jag skrev så var ju parningen i full gång.
Nu har det gått ca 6 veckor sen det och det mesta tyder på att hon har något i magen.
Hon har både blivitt tjockare, tuttisarna har växt lite och hon äter och sover mycket.
Har känt och klämt lite på magen så gott det går (hon blir sur och irriterad när man tafsar) och det känns som att det är något där.
Beräknad tid om hon nu är dräktig (enligt mina beräkningar) är om man utgår från parningen så kommer ungarna anlända i mitten av November någon gång (om ca 3 veckor) för en katt är dräktig i ungefär 9 veckor...
Spännande, spännande =)
Jag hoppas att allting går bra.


Kommentarer
Cattis

det är så MYSIGT att hon är med kattisar :) jag längtar jätte mkt tills dem "ploppar" ur, myyyys ^^

2010-11-04 @ 01:10:55
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0