Färg glädje

Jag fick för några dagar sen hem ett paket på posten med lite olika nagellack som jag har köpt.
Väldigt fina färger och så, men en av dessa blev jag helt  förälskad i.
Det är ett neonrosa lack från depend som riktigt lyser om sig.
Bestämde mig genast för att prova det på direkten för jag drogs till det och nu är jag förälskad.
Jag bliir glad varje gång jag tittar på mina naglar.
En riktigt färgklick i vardagen, något som jag kan behöva nu när det är lite tungt.
Love, love, love säger jag bara!
Har aldrig direkt lyckats hitta ett nagelack som riktigt sticker ut och som är mig, men nu slog jag huvudet på spiken tydligen.
Dessutom så har jag lite "komplex" över mina händer, jag gillar dom inte pga lite olika anledningar m.m
men med detta nagelack så dras uppmärksamheten just till naglarna och inte händerna så det är ju också ett plus =)

Har ni någon favorit inom nagellacks världen?


(Det är nr 34 på bilden, men den är mer lik nr 160 i verkligheten och det riktigt lyser om färgen)

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0