Sleepless In Falun

Mmm, nu har jag verkligen felvänt mig...
Sovit och sovit och sovit, så nu är jag vaken här i natten.
Just nu är jag rastlös som f*n och lätt förvirrad.
Vill ut och gå, men väntar nog ett tag till.
Inte så bra att vara ute och "härja" själv mitt i natten kanske.

För övrigt så längtar jag tills jag ska förändra mitt hår, ska ju färga det jätterött och göra hårförlängning.
Kommer kosta en del pengar, men har velat gjort det så länge nu så det ska det bli värt.
Åh vill juh tatuera mig också, vill juh helst gå till en privat men har inte hittat nån som har svarat ännu.
Nån som känner nån bra ni kan tipsa om?

Hmm, det här får bli ett kort inlägg för jag kan inte riktigt fokusera tankarna till skrivning just nu känner jag, ska ta mig en kopp te till och se om jag kan hitta på något att sysselsätta mig med.

Förövrigt så måste jag tipsa om en bra sida här på internet med skitsnygga kläder (som jag gillar) och det är inte så jättefarligt dyrt heller.
Jag ska börja spara lite pengar och skicka efter därifrån såsmåningom för jag hittade jätte många grejer som jag tyckte om och några grejjer som jag har letat efter ett tag nu ^^
Kolla gärna in sidan: melba.se


Kommentarer
Anonym

Hmm så fort Nicke är hemma och du umgås med honom, blir du att verka må dåligare, tråkigt=/

2010-01-15 @ 10:50:48
Mia (bad_kidney)

Öh, det har ingenting med Nicke att göra, har ju inte ens nämt honom....

Så du anonym, du lär väl antingen vara cattis (som alltid ska ha något att till lägga om honom) eller någon annan som tror sig veta saker som inte stämmer. Det är Mitt mående och jag är i en depression o det går upp och ner precis som vilken sjukdom som helst.

2010-01-15 @ 17:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0