Odla pälsungar

Ja, som de flesta redan vet så har jag ju en underbar liten ögonsten vid namn pixiie.
Jag har länge planerat att skaffa kattungar med henne och jag tycker att det är dags nu .
Hon har redan löpt ett par gånger, vad jag har märkt iaf och gör det för tillfället också tror jag.
Så nu undrar jag om det finns någon bland mina vänner/bekanta som har en hankatt som inte är kastrerad och som jag kan få para henne med?
Det behöver inte vara någon raskatt el liknande, men det gör inget om det är det heller.
Jag gör det här för nöjet skull och kommer antagligen skänka bort kisseungarna om det blir några.
men det skulle vara kul om hankatten antingen är svart och eller långhårig, då det skulle vara fint att få långhåriga avkommor eftersom pixiie också är det, men som sagt det är inget krav.
Så hör gärna av er!

Mvh//Mia


 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0