Erik o Mackan i Hjärnan



Haha, jag har nyss kollat på Erik och Mackan på tv 6...
Jag diggar dom som fan, så jäkla underhållande killar..
Humor!

För ett par avsnitt sen, så spelade dom in varsin singel för att sedan försöka tjäna pengar på dom och nu är det så att jag har hookat upp mig lite på dom.
Jag kan inte sluta att sjunga på dom där låtarna som fastnar som klister i hjärnan, så nu tänkte jag att jag kanske skulle fixa en av dom som anoying ringsignal till mobilen bara för att =).
Men jag kan inte riktigt bestämma vem av dom jag ska ha, det lutar mest åt Mackans då jag inte är sådär jätteförtjust i dansbandsstilen som erik har på sin, fast den klingar bra ändå.
Så nu tänkte jag fråga er vilken ni tycker bäst om?
kanske ska ha en lite omröstning, vikken jag ska skaffa?
Så kom igen, lämna en kommentar om vikken du tycker jag ska ha!

Lyssna på låtarna här nedanför:



ERIKS LÅT

 

MACKANS LÅT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0