Crocodile baby rider

 

Jag tycker personligen att detta är helt galet!

-Flickan i filmen heter Margarita Tarantina, är fyra år och har två krokodiler som bästa kompisar. Hennes föräldrar jobbar som djurtränare och fick det två krokodilerna "Misha och Masha" strax efter att dotter hade fötts. Så dom växte upp tillsammans alla tre och har på så vis blivit kompisar. Genom de fyra åren dom har levt ihop så har krokodilerna aldrig bitit eller rivit flickan. Pappan påstår att de båda krokodilerna förstår att Margarita bara är ett barn och att dom inte behöver göra henne illa för dom ser henne inte som ett hot. Dom gillar henne och det tar Margarita vara på, hon ligger gärna på deras rygg eller leker med deras ben.-

Ja, vad ska man säga.
Coolt kanske många tycker, men jag själv tycker att det verkar livsfarligt och rätt vansinnigt.
Krokodiler är trotts allt rovdjur som har instinkter i sig och man ska aldrig ta sånt för givet även om dom ser små och söta ut och även om dom har växt upp tillsamans så kan faktist egentligen vad som helst hända.Vad tycker ni om detta?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0