BadKidney Likes LOKA Africa

LOKA har på sistonde lanserat en ny smakserie till sitt sortiment.
Med Afrikanska influenser som Melon/Baobab, Rooibos/Citron och Mango/Marula har dom nu förtrollat sitt mineralvatten till en spännande smakresa.
Jag har provat alla tre smakerna och tänkte lite snabbt ge mitt omdömme om vilken jag tyckte var godast o så.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min personliga favorit av dessa tre var Mango/Marula så denna hamnar helt klart på förstaplatsen.
Det är en ganska skarp smak skulle jag vilja påstå, men absolut inte så att det förstör upplevelsen.
En tydlig törstsläckare med njutning helt enkelt.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På andra plats kommer Melon/Baobab .
Sommarsmaken no 1.
En sval och lagom smak som är väldigt läskande.
Om man tittar i affärena så skulle jag vilja påstå att detta är den populäraste smaken i denna serie bland konsumenterna, då den nästan hela tiden vart slutsåld när jag försökt köpa den, men jag fick till sist tag på en jag också =)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rooibos/Citon. hamnar på tredje och sista platsen.
Jag tycker denna smaken kändes lite för "konstgjord" för att hamna bland mina favoriter, givetvis så var den rätt okej ändå, men pga detta hamnar den sist i denna provsmakning iaf.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tror som helhet att alla dessa tre smaker kommer passa utmärkt som avsvalkning i sommarvärmen, men då somsagt att Melon/Baobab kommer vara lite mer överlägsen över de andra två...
Så spring nu till affären och prova själva och se vad ni tycker!


(Lämna gärna en liten kommentar ifall du redan har smakat någon av dessa eller alla tre.
Vilken är din favoit? Vad tycker du om smakerna?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0