En prinskorv till tå o gorgonzola snopp!

(Från helgon, Tisdagen den 13:e januari 2008 kl 15.46)


Hejsan alla Emo barn nu blir det barnprogram, titta här vad farbror Mia tar fram
Ett stycke Totte och sen ett bröd, så har vi gjort oss en snopp i nöd..... 

Ja, nu blir det blogga av, fast bara lite. 
Var längesen nu juh så läär juh ge efter då ^^ 
Fast ja tänker inte blogga om massa seriösa saker som Hur jag mår och vad jag har gjort idag m.m. 
Nä, för i mina bloggar står det bara intressanta saker (enligt mig själv) och en hel massa nonsens och prat i nattmössan så att säga... 

Vet ni? 
Jag har fått infektion i Tåtilla (stortån) 
En vecka har det hållt på nu.. 
Jag tror jag ska lägga ut en bild i galleriet bara för sakens skull och äckla en viss syster som hatar tår =D 
Haha, som en mardröm på posten. 
För den är inte vacker, såg ut lite som en uppsvälld prinskorv tidigare, nu är den mest bara rödlilla och öm. 
Klämde ur massa var också, det var roligt! 

Nu till någe helt annat..... En Fredags Fräckis! Som Gert Fylking skulle ha sagt och jag skulle ha jublat då. Men nu är det jag som har ordet o inte han , så det blir en Onsdags Fräckis istället ^^ 
Here goes... 


**Pojkvännen kommer hem med en packe kondomer i olika smaker och undrar om hon vill leka ’gissa smaker i mörkret’ leken. 
Dom släcker ljuset och kör i gång. 
En stund senare hörs: 
-”Mmm, Gorgonzola...” 
-”Vänta, jag har inte satt på någon än...” **



Kommentarer
Cattis

jaaa blääää för tår o fötter haha

2009-11-23 @ 01:57:09
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0