Sunny Sunday

 
 
Idag skall jag hem till mamma o sova över där inatt för att vara hundvakt åt lilla glädjespridaren och yrvädret Eddi imorgon <3
Jättefint väder ute idag också, sol och plusgrader.
Känns ganska okej att gå utanför dörren idag tror jag.
Denna ständiga bergochdalbana med hur jag känner mig och mår.
Det kan lixom växla så fort, ibland på minuter.
Kan vara jätteglad o uppåt ena stunden för att sedan känna mig ledsen, ångestladdadad, tom eller irriterad och arg i nästa.
Jag är en gåta!
Men mycket instängda känslor antar jag, som alla vill göra sig påminda på något vis och då blir det väl lite förvirrat för både kropp och själ.
Hur som hoe så skall jag som sagt snart ge mig iväg till mamma.
 
Ha en fin Söndag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0