Jag Rankar ESC 2014

Måste ju komma med en rankning av årets Eurovision song contest här!
Så här tror jag att topp 10 kommer att bli i finalen:
 
1. Sverige: Sanna Nilsen - Undo
 
2. Armenien: Aram MP3 - Not Alone
 
3. Italien: Emma marrone - La Mia citt'a
 
4. England: Molly - Children of the universe
 
5. Spanien: Ruth Lorenzo - Dancing in the rain
 
6. Montenegro: Sergej Cetovic - Moj Svijet
 
7. Frankrike: Twin Twin - Moustache
 
8. Ukraina: Mariya Yaremchuk
 
9. Danmark - Basim - Cliché love song
 
10. Norge: Carl Espen - Silent Storm
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------
 
Men såhär vill jag att den ska se ut:
 
1. Spanien
 
2. Sverige
 
3. Italien
 
4. Danmark
 
5. Irand
 
6. Montenegro
 
7. Frankrike
 
8. Norge
 
9. Israel
 
10. Azerbaijan
 
---------------------------------------------------------------------------------------------
 
Återstår att se hur resultatet blir ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0