Tassimo sjuk. updatering

Pustar ut lite...
Fick nyss samtal från vetrinären.
Tassimo är piggare nu efter natten med dropp och slukade i sig maten som dom gett honom så han skall få komma hem idag <3
Dock så visade sig levervärderna var förhöjda, så han skall tillbaka om ca 10 dagar för att ta nytt prov och göra en ultraljudsundersökning av levern.
Inte kul om det är knas med levern men jag är glad att jag får hem honom idag iaf och så får man ju helt enkelt vänta och försöka hålla nerverna lugna och hoppas att han fortsätter vara relativt pigg tills han skall tillbaka för vidare utredning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0