...

Kaos igen, back to the bottom...
Mitt huvud vill inte vara med och att gå omkring med ett ständigt "tryck"/värk i huvudet är inte speciellt kul.
Allting snurrar runt, saker går inte in eller ut, bara trögt...
Minnesproblem AB!
Jag vill vara i nuet!
Ge mig mitt sinne tillbaka förfan!!!
Vad är upp, vad är ner?
Tänka en, två, tre gånger innan saker går in, för att sedan försvinna igen.
FÖRVIRRAD!
RÄDD!
Tar hundra år att bara skriva det här...
Vad är det för fel på mig????
När ska den där känslan få infinnas sig att nu är det bra, att nu ska du få leva lycklig och ha sinesfrid!?
Jag mådde ju bra ett tag , så mycket bättre och trodde att ÄNTLIGEN kan det få börja bli bättre.
Men så slogs jag helt plötsligt tebax ner i min mardröm, bara sådär på en vändning av ingen speciell anledning...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0