Mardrömmar...

Hej alla mörkerugglor!
 
Tredje natten i rad som jag vaknar utav mardrömmar :(
Inte kul nånstans och så jäkla svårt att lugna ner sitt sinne och somna om igen...
O jag som gick o la mig i tid för att komma upp utvilad imorgon då jag har tid på VC kl 10:00.
Tor att mardrömsterrorn beror på att jag har vart dålig med min antideppmedicin två dagar och inte tagit den som jag ska, inte med flit givetvis.
Så får hoppas att mardrömmarna lägger sig något så fort som möjligt.
Ska kolla lite på tv och äta pizzarester nu och hoppas på att jag kan gå och lägga mig igen efter det.
 
Nattinuffs!
 
 


Kommentarer
Alwa

Åh tack så mycket :) Gillar din blogg med svart/lila. snyggt :) vore kul att prata mer eftersom du har samma diagnoser som mig :) Skulle läsa under din flik " om mig" men den fungerar inte :/

Svar: ja, vill gärna prata mer ^^Oj, tack för att du talade om att den inte fungerar, ska se till att försöka fixa det på en gång :)
Bad_Kidney

2012-12-10 @ 16:07:19
URL: http://alwisen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0