Första Advent och Julskyltning

Åh, vilken underbart mysig Söndags eftermiddag jag har haft.
Var nämligen på skyltsöndagen i stan med mamma och syrran.
Har mått helt makalöst bra idag och jag gick runt och log hela tiden under stadsfärden.
Inhandlade julkort, yoggite, ny hårfärg och vi vann tom två chokladkakor på chockladhjulet ;)
Tittade på fina katter som dom ställde ut på djuraffären för att det var kattensdag och det var så mysigt.
 
Nu sitter jag här med en kopp av det nya teet plus en skvätt rom i (hann inte köpa nån glögg så jag exprimerade ihop min egna lilla juldricka) och ska titta på andra avsnittet av julkalendern (wii mysteriet på Greveholm 2, som jag har längtat efter!)
 
God första advent på er <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0