En stund på kvällen..

Går runt här hemma hos N som ett åkerspöke i mina nya toffel-sockor (sockor och tofflor i ett) som jag fått av snällaste papi.
Ute är det nu -2 och frosten ligger vit på marken, blä snart kommer väl snön (fast lite mys också).
Fy, jag vill inte hem till Hälsinggården idag, vill vara kvar här.
Men måste hem till katterna mina, dom kommer alltid först och är viktigare än mitt måeende.
Idag känns det iaf lite bättre psykist och det uppskattar jag över allt.
Nu ska jag dricka upp mitt te och fundera vidare om jag ska ta en prommenad hem eller åka buss.

Bye!




Kommentarer
EmJo

Hejsan!



Jag har precis bytt blogg eftersom jag ville ha en nystart.(bloggade på saveu.blogg.se förut) Om du vill göra ett bloglovin byte går det super bra, om du läser dem du följer och inte tar bort bloggen direkt. Hoppas du följer med i flytten, Puss! :D

2011-11-19 @ 16:39:05
URL: http://emjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0