Tisdag

Hej!
Nu har jag precis käkat lite.
Det  blev veggiburgare, majspasta och en jättegod (om jag får säga det själv) pastasås gjord på passerade tomater, röd/gul/vitlök, kryddor, fond de chef buljong och lite balsamvinäger.
Har inte hunnit med så mycket annat idag, förutom att städa lite, surfat och druckit en kopp kaffe och jag är rastlös så jag skulle kunna springa hundra mil känns det som, samtidigt som att jag är massa seg och håglös.
En väldig jobbig känsla med andra ord...
Jaja, nu ska jag kolla lite tv, så får man väl se vad kvällen för med sig.
Hej!
Nu har jag precis käkat lite.
Det  blev veggiburgare, majspasta och en jättegod (om jag får säga det själv) pastasås gjord på passerade tomater, röd/gul/vitlök, kryddor, fond de chef buljong och lite balsamvinäger.
Har inte hunnit med så mycket annat idag, förutom att städa lite, surfat och druckit en kopp kaffe och jag är rastlös så jag skulle kunna springa hundra mil känns det som, samtidigt som att jag är massa seg och håglös.
En väldig jobbig känsla med andra ord...
Jaja, nu ska jag kolla lite tv, så får man väl se vad kvällen för med sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0