Måndag

Hej allesammans!

Har vart dålig uppdatering här över helgen,  jag har inte haft något internet.
Så får väl berätta lite om hur helgen har vart nu.
Fredagen var vi ju iaf iväg till "hundprataren" och herre min gud vad intressant det var, och allting som hon förmedlade stämde. Helt otroligt!
Till och med min pappa som är skeptisk till sånt där blev helt ställd ;)
Lördagen Var rätt lugn, var iväg och handlade lite på Willys sen bjöd jag Nicke på tacos så vi hade lite myskväll.
Söndagen Var också relativt lugn. Bjöd mamma på morsdagfika på kvällen och Monica och syrran kom också.
Så jag umgicks med dom och vi spelade lite buzz och drack te, pratade.
Mysdag <3

Idag är jag jättetrött och seg, hade en släng av ångest när jag vaknade så Nicke gjorde en kopp kamomill te åt mig, sen fick jag någon slags allergisk reaktion (vet inte om det var av teet eller något annat) det började iaf tok klia på hela kroppen.
Men jag tog en loratadin så blev det bättre.
Snart så ska jag väl betala räkningar och sånt där kul, senare kanske ner en sväng på stan och köpa yogite.
Fast först och främst så ska jag försöka få mig lite mat i magen.
See ya Folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0