God förmiddag!

Dricker lite te och ser att vädret idag ska bli varmt och soligt, för att senare kunna övergå till åska.
Myysigt <3
Såg även att det utfärdats åskvarning klass 1 längre ner i landet =S
Kul för dom *not*
Ska iaf snart ner på stan med Nicke, inhandla lite mat, te och så ska vi faktist köpa vin och mysa i solen =)
Har inte druckit något på över en månad, så lite vin skulle inte vara fel idag.
Halsen är bättre, känner inte av det alls faktist =)
Så det är ju jättebra.
Tror och hoppas att detta kommer att bli en bra dag.
Kraam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0