Fredag 3:e Juni

Hot Hot Hot!
Det är vad denna dagen har vart.
Jag och mamma åkte in till stan i värmen och handlade lite småsaker och gick lite vid marknadsstånden, eftersom det är Falukalaset men vi tittade endast.
Jag köpte sen iaf såna där "sol-tabletter" Maxosol på Hälsokost, för att förbereda min solkänsliga, bleka hy inför sommarsolen.
Sen så när vi var klara med våra ärenden så bestämde vi oss för att ta en promenad upp till Lugnet, där syrran jobbade på serveringen idag och överaska henne lite med ett besök.
Det är en ganska bra bit att gå ifrån centrum och dit, men vi gick och pratade och hade det allmänt trevligt så det gick ändå ganska fort kändes det som.
Det var väldigt mycket folk vid lugnet eftersom  både Rockstad Falun var i full gång där och inne på själva anläggningen var det värsta stora innebandy turneringen.
Eftersom det var bra längesen både jag och mamma var där sist så gick vi lite vilse i jakt på serveringen då dom hunnit bygga om, men vi hittade iaf fram till slut och min fina syster som stod i kassan blev riktigt överraskad och glad av vårat besök.
Hon hade det jättestressigt med allt folk runt omkring sig, men ändå så höll hon god min och var så serviceinriktad och trevlig mot alla.
Hon är så duktig systra mi <3
Jag och mamma fikade lite där, sen var det dags att promenera tillbaka till centrum och ta bussen hem.
En riktigt skön och trevlig dag kan jag sammanfatta den som =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0