Ny Dag, Nya Tag

Hejsan!
Vaknade till denna dagen av en konstig dröm som bl.a handlade om folk som trashade min balkong, överflöds födsel av kattungar och typ spöken (?)
Helt konstigt var det.
Har iaf vart ute på en skön promenad med papi i skogen ganska nyligen, det var helt fullt av fjärilar där vi gick så jag trivdes fint eftersom jag älskar dessa vackra djur.
Vi hittade lite kantareller också, så ikväll blir det varma smörgåsar =)
Kantareller är typ den enda svampen som jag tycker om att äta.
Nu har pappa åkt till Sanviken en sväng och jag valde att stanna här istället, hade ingen ork att följa med.
Känner mig fortfarande ledsen och nedstämd i humöret, fast det är lite bättre för tillfället iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0