Morgonglitter, Ångestsplitter

God morgon världen!
Här sitter jag som en vakande zombie, sömnlös och jävlig.
Borde ligga och drömma nu vid denna tidpunkt, men jag har helt enkelt inte kommit till ro ännu och nu kan jag inte bestämma mig om ifall jag ska vara vaken och inte sova alls (fast jag är skittrött) eller ta och göra det men då antagligen sova bort dagen och det känns jäkligt onödigt...
Dagens problem, höhöhö ;)
Nä, men jag tror faktist att  jag ska ta och sova och ställa alarmet på mobilen sjutusen gånger på en rimlig tid så att jag kan få ut lite av denna söndag iaf...
Ja, föresten så har ni kanske märkt att jag inte har bloggat på ett par dagar nu.
Mitt mående har vart väldigt mycket ner nu, vart sängliggande med ångest m.m...
Orkar inte gå in på speciella detaljer här på bloggen, men det är rätt jobbigt just nu iaf.
Känt mig apatisk och inte kunnat ta mig för någonting =S
Well, well i Fredgas tog jag mig iaf äntligen iväg till psyk , trots alla tidigare motgångar och min ångest.
Fy f*n vad bra det kändes att äntligen komma iväg dit igen.
Jag pratade med min terapeut jättemycket och hon är så himla snäll och förstående och nu kommer jag antagligen börja få ännu bättre hjälp så småningom (har redan haft jättebra stöd och hjälp, men jag behöver nog en del kompleteringar till det) så det känns bra.
Efter vårat snack så fick jag måla ut min ångest och sedan sätta ord på den och det kändes befriande =D
Kände mig lite starkare för stunden efter mötet när jag gick därifrån, så jag träffade upp mamma och vi passade på att gå och förtidsrösta medans jag var på "fötter" så att säga.
Var skönt att få det avklarat...
Nä, nu känner jag att jag måste ta och avrunda detta inlägg för att jag börjar bli för trött i huvudet och jag snubblar på orden, så jag säger både god morgon och god natt nu!
Får se när jag dyker upp här nästa gång, inte på ett par timmar iaf för nu ska jag förhoppningsvis till de härliga drömmarnas värld!
Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0