Let Me Heal

Jag är ett vrak.
Orkar inte skriva så mycket, glömmer bort saker och ting i detta tillstånd som jag är i och orkar inte tänka snart...
Känns som att hjärtat håller på att ge upp varenda dag för det värker och krånglar, i snart 2 och en halv vecka har det hållt på konstant nu, har knappt fått någon sömn för jag vaknar av värken och pga ångest typ varannan timme och det känns som om kroppen inte vill mer, men jag vill!!!!
Glömmer som sagt en massa saker, dagar och datum m.m går in i varandra...
Hjärnan är som bortdomnad...
Jag är så rädd för att jag ska dö, försvinna.
Att detta är något farligt och det hjälper inte att folk säger att det inte är det för för mig känns det att det är nått som är galet fast jag intalar mig gång på gång att det inte är det.
Jag vet egentligen inte vad jag ska säga, jag hatar att älta, men jag måste få skria av mig och ni behöver inte läsa detta om ni inte vill!!
Och framför allt så behöver ni inte tycka synd om mig, men ni får gärna sända "ljus" och bra tankar till mig för det behöver jag.
Jag skriver detta för min egen skull...

Nu måste jag dra, orkar inte fokusera mer...
När man mår dåligt, så här sjukt dåligt, det är då man verkligen inser hur mycket de små sakerna i livet  betyder. Så otroligt mycket!


Kommentarer
Jack-of-all-Trades

Aw.. poor thing... Det här låter inte alls bra. Och jag har inte den blekaste om vad jag ska göra men försöker komma på något.

Men du kommer att klara dig genom det här också. Du är en viljestark dam som inte låter sånt här hindra dig. Så mycket vet jag^^

in the words of the King: you're always on my mind..

Ta hand om dig. Kraam//S

2010-10-07 @ 23:22:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0