Stone Freezer

Hej kompisar!

Det har var låg uppdatering här på min blogg på sistonde, har haft problem med internet anslutning och annat strul plus att jag är och har vart mega förkyld och mest legat i sängen och sovit...

Annars så har det väl hänt lite av både det ena och andra.
Har bl.a börjat käkat lite olika vitaminer o kosttillskott för att se om det kan ha någonting med min enorma trötthet att göra.
Har dessutom vart på vårdcentralen och pratat med min läkare om mitt mående och så och fick jag då ta lite olika prover, så vänta på svar nu.

Sen har ju Falukalaset vart också, men det var jag inte så mycket och kollade på direkt.
Syrran hade dock fest där på lördagen så vi var in en sväng på karusellområdet vid elvatiden på kvällen efter festen.
Jag åkte dock bara radiostyrda bilarna med Elin, det var skoj =), dom andra åkte "mega karusellerna" men jag kände inte för det plus att det var dyrt att åka.
35:- per person och åk.
Så det fick räcka med bilarna för min del.
Har färgat i mitt hår igen med massa röd hårfärg, så nu är det bättre än det någonsin har vart för jag blekte ner det ordentligt innan så det blev jag jättenöjd med, lägger kanske upp någon bild här längre ner.

Ja vad ska man mera berätta då?
Hmm...

Jo kan ju berätta att jag har två gånger kvar på min terapigrupp nu, känns lite sorgligt men det kanske eventuellt fortsätter till hösten igen så får väl se hur det blir..
Har ju funderat på att börjar med kbt terapi länge nu också, för det ska ju tydligen vara effektivt mot  bl.a olika ångestformer, fobier, depression och sånna grejer som jag har problem med.
Håller tummarna för att det blir bra hur som helst i slutändan =)

Sen har pixiie ställt till med en massa lattjo lajbans här för någon vecka sen.
Hon blev så rädd för en annan katt när hon var ute en kväll, så hon flydde upp i en extremhög tall och satt där i över ett dygn och jag och Nicke var så oroliga så vi fick ont i magen.
Jag kunde inte sova, hon är ju min lilla ögonsten och baby juh..
Vi försökte få tag i brankåren för att höra om dom kunde komma o ta ner henne, men fick inte tag i någon för det hände oturligt nog på en helg och dessutom fick vi veta sen att dom offtast inte kommer och gör sådant om katten inte har suttit där i minst 3 dagar.
Så vi fick locka och locka på henne, men det funkade inte alls i början, men vi gav inte upp och tillsisst så kom hon väl på hur hon skulle göra för att klättra ned och vi var överlyckliga då kan jag lova =)

Sen ett par dagar efter det så ramlade hon ned från vårat fönster på andra våningen som stod öppet, men det gick bra det med, hon blev mest chockad tror jag..

Nu i veckan vet jag ännu inte vad som händer, hoppas ju på att bli riktigt frisk i denna helvetiska förkylning.
Men jag tror att det är på g, känns som det iaf.
Jag låter som en målbrottspojke nu (är hes) så det bådar gott för så brukar det bli innan det går över.

Nu ska jag nog ta och försöka sova lite.

Natti natt everyone!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0