Vardags uppdatering

En tröttsam dag har det vart idag, känns som att jag gått omkring som en zombie, Hehe.
Men jag har ändå kännt mig rätt glad, tror att det solen och det våriga vädret som påverkar en.
Jag hoppas att den är på ingång nu, våren alltså.
Åh, som jag längtar efter sommar, värme och sol ^^

Denna vecka är jag hundvakt åt Viggo, mamma ska få omrenoverat i hela sin lägenhet.
Jag är så glad för hennes skull att hon ska få nytt och fint, för hennes lägenhet har vart rätt småskabbigt och det skulle väl ha gjorts för längesen, men hon har inte blivit beviljad det pga vissa anledningar förut.
Men nu så ^^
Så det ska bli spännande att se hur resultatet blir...

Jag börjar själv bli nöjd med min innredning och så i min lägenhet, den är väldigt mysig och hemtrevlig tycker jag  iaf.
Lite sådär andlig (gillar juh rökelser, magi, goth, det övernaturliga m.m) och den representerar mig helt enkelt ^.^
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på den, här på bloggen någon dag så att ni kan få se.
Men först så måste jag städa och plocka ihop vardags stöket.

Igår så var det juh alla hjärtans dag också, jag gjorde faktst inget speciellt.
Jag och Nicke dissade den faktist rätt mycket, för vi har bestämt oss för att vi ska fira den när vi får pengar istället och äta lite gott och ha kärleksmys då ist.
Givetvis så ska man ju ge varandra kärlek o så varje dag och det gör vi också givetvis, men jag menar bara att på alla hjärtans dag vill man ju faktist unna sin älskling nått extra, så känner iaf jag.

Så vi får se vad vi hittar på för mys<3


Nu ska jag dricka lite mera te och kanske lägga mig och läsa någon bok, sen får vi se om jag lägger mig och sover tidigt eller om jag piggnar i.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0