....

Idag vaknade jag vid sjutiden och kunde inte somna om.
Jag gick upp ett litet tag och gav pixiie mat och tog en dusch, sen gick jag och la mig igen och somnade efter ett tags funderande på allt mellan himmel och jord...
Vaknade sedan vid halv två tiden.
Fick smått ångest för att jag sovit så länge igen, som vanligt, men men behöver väl mycket sömn anntar jag.
Har för övrigt sovit jättedåligt 2 dagar nu, anntar att det är månen som påverkar mig, hon har stor innverkan på mig när hon är full ^^
Har inte gjort speciellt mycket sen jag gick upp, ätit lite frukost och kollat på tv typ.
Nu sitter jag här och är sugen på att festa till, men har inget att dricka.
Hoppas på att syrran kommer hit senare med mitt vin och gott sällskap.
Jag och nicke har funderingar på att gå ner och kolla in den nya krogen ikväll, som har öppnat här i Falun.
Pittchers tror jag närmare bestämt att den heter, eller något liknande iaf.
Får se hur det blir.

Nu ska jag gå och ta mig en varm dusch och fixa till mig lite, sitter här i nyvaken anda fortfarande så är väl dags att göra något åt saken.

Bye bye!


Kommentarer
Cattis

Pitchers stava är jätte nice ställe, gillart som fan, o gratis:) var både där i fredags o igår, synd ni inte hakade på:)



kram

2009-09-06 @ 14:40:19
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0