New week, New Games

Inflyttningsfesten hos Elin i Lördags var trevligt och jag hade jätteskoj fast jag hade halsont...
Eliin och oskar var galna som vanlig och förgyllde kvällen, blev många skratt och galenskaper ^^
Vid elva tiden drog vi sedan till Engelska och var där ett tag, men cattis hade ju sett fram emot att gå på gaykvällen, så vi drog dit också.
Dock hann jag bara vara där typ en halvtimme eller nått för jag var lite seg pga att jag stannade efter vägen dit och pratade med en gammal Gotlänning som frågade om vi kunde rekomendera någon krog i falun, så jag kunde inte låta bli!!!
Han pratade äkta gotländska också och det är ju så mysigt.
Det var synd bara att jag inte hann vara på gaykvällen så länge =(
Men det blir väl fler gånger...

Igår och idag har jag mått pyton, förkylning som går upp o ner,  blir genomsvettig av att röra mig och små ont i halsen.
Så det har vart lugnt, mest sovit..
Nu har jag nyss gjort i ordning lite tonfiskröra som jag ska äta på en smörgås, sen blir det nog sängen igen..
Får se vad morgondagen bär i sitt sköte och hoppas på att jag inte bliir nå sämre i förkylningen..

Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0