-En evighets dag-

Idag har känts som en liten oänlighet.
På ett bra sätt alltså.
Gick upp från sängen 07.45 idag pga av att jag skulle vara på bildterapin vid halv nio.
Har inte vart uppe så tidigt på riktigt länge kan jag juh lugnt säga.
Har juh blivitt så den senaste tiden att jag sover långt in på eftermiddagen om dagarna annars.
Det var givetvist segt men väldigt skönt samtidigt.
Det var även sådär mysigt höstkallt ute när jag gav mig i väg till terapin, samtidigt som solen var på väg upp.
Mycket vackert må man säga =)
Jag fick användning av min nya jacka också, som jag fyndade igår på myrorna för endast 60:-
Den är riktigt skön, men dock lite kort i längden.
Efter att jag var klar på psyk så gick jag en sväng till soc och sen handlade jag  lite nödvändigheter för mina sissta pengar på "Homebuy" (hemköp).
Resten av dagen spenderade jag hemma med Nicke i hans lya.
Sov lite middag framför tv:n, diskade, fotade pixiie och så har jag lagat kyckling filé med nudlar.
Nu blir det chill framför tv:n


- Jackan som jag fyndade-



-En annan grej som jag fyndat på myrorna
Min nya favorit temugg, i form av en rosa flammingo-





Annars vad som hänt sem jag skrev här sisst är bl.a att jag hade besök av en vän från Motala i helgen som vart.
Det var roligt och trevligt.
Vi gick bl.a lite på stan och shoppade, eller han shoppade och jag var med som smakråd, sen på fredagkvällen var vi på syrrans galna fest ^^
Det blev helt enkelt en bra helg med god mat och gott sällskap.
Har inte hänt så mycket mer än det vad jag kan komma på.
Imorgon ska jag försöka komma upp i tid igen, det är skönt att ta vara på dagarna, försöka iaf..

See ya!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0