Måndag, Tisdag, Onsdag

Här kommer en liten uppdatering om de tre senaste dagarna.

Måndagen var ganska flummig och en lite jobbig dag.
Hade bara sovit 2 timmar under natten så jag var rätt snurrig i bollen om man säger så..
Var iväg till terapin som denna gången var småjobbig, men det har jag ju förväntat mig att den ska vara också, saker och ting känns ju lite extra ibland när man kommer nära inpå det.
Så efter jag hade vart där var jag ännu tröttare, men kände mig samtidigt lite lättare.
Mötte upp älsklingen och vi gick en stund på stan.
Han köpte sig en ny, fin vattenpipa på saffran bland annat.
En grön liten en.
Vi döpte "henne" till Green fairy, =) för man måste ju givetvis döpa sina vattenpipor, det är en oskriven lag ^^
Sen tog vi en sväng in på kuckelikana, shiit vad dom har grejjer där som jag vill ha! Ögon shoppade för fullt.
Vi hann med clas Olssons, systemet och hälsokost affären, sen gick vi till kalamata och unnade oss en varsin sushi, för nick hade fått en sån där kupong "ät 2 betala för en" så då utnyttjade vi den..
Snacka om vardagslyx =), men det behövde lilla jag.
Var jättegott iaf =)
Senare på kvällen drog vi hem till mig och invigde vattenpipan, spelade tv-spel och tog en gin&tonic.
Det var trevligt.







Igår Tisdag var det en ganska lugn dag, sov länge. Sov ut.
Sen på kvällningen drog vi till willys och handlade lite mat och jag tog sedan en promenad hem i det höstruskiga vädret.
Väl hemma gjorde vi i ordning tacos och avnjöt med lite tv tittande...
Mätt och belåten blev man absolut =)


Idag sov jag också länge, jag är så trött så trött, men ibland kan jag inte sova ändå och när jag väl somnar så sover jag länge, kan jag lova.
Har bara regnat och blåst ute idag, inget lockande väder att gå ut i, funderar dock på att gå iväg till en postlåda och posta ett brev.
Ett gratulationskort till min lilla pappa, han fyller 61 år idag.
Vi får se hur jag gör.
Nu ska jag kolla om det är något intressant på tv.
Hej hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0