....

Regler:Det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!
1. Vad heter du? Maria (Mia)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mynt

3. Flicknamn: Mira

4. Pojknamn: Mattias

5. Yrke: Marknadschef

6. Färg: Mörk lila

7. Klädesplagg: Mockasiner

8. Mat: Mackaronipudding

9. Sak i badrummet: Morgonrock

10. Plats/stad: Mora

11. En orsak att vara sen: Mensverk

12. Något man skriker: Mother fucker!

13. Film: Man in Black

14. Något man dricker: Morotsjuice

15. Band: Metallica

16. Djur: Myra

17. Gatunamn: Manhemsvägen

18. Bil: Mercedes Benz

19. Sång: Mmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0