A night with zombies and more...





Ja idag har tydligen solen lyst och det har vart fint väder vad jag har förstått, men jag har vart bakis och legat och sovit hela dagen, så skönt så.
Fast lite onödigt käns det också, slösat bort en fin dag på att sova lixom, men men mådde ganska piss så var lika bra jag fick sova ut.
Drömde för övrigt om zombies inatt, sjuk dröm. Blev tydligen polare med två stycken, men det var inte så lätt att umgås med dom för dom fick sånna knäppa "zombieryck" då och då och det var lite underligt, men man vande sig till slut...
Fick iaf hångla med en utav dom också, det var ju en upplevelse i sig, han luktade ju inte så jävla gott i munnen om jag säger så, men jag ville tydlige prova så jag höll andan och skred till värket. Sen hade jag lite smått ångest där efter, men han var glad iaf.

Har haft en ganska lugn och lagomt kul helg för övrigt.
Fredagen spenderade jag i hemma i min lägenhet, blev lugnt men tv.tittande och mys med viggo i soffan..
Igår (Lördag) sov jag för länge som vanligt, gick upp vid ty halv två och fixade och donade lite, sen tog jag och mamma en prommenad i  skogen och plockade svamp och blåbär, var jätteskönt och mysigt att komma ut i, käkade en massa blåbär så var helt lila om läpparna när vi skulle gå hem ^^
Sen efter det gick jag hem till mig igen och käkade för att sedan gå på fest hos syrran...
Var rätt lugnt där, men trevligt vi var bara 5 pers men som sagt det var bara trevligt.
Senare på kvällningen vid halv elva tiden drog vi till stan för att göra ett krogbesök. 
Nicke beslutade att också hänga på så då vart jag nöjd och glad =)
Vi gick iaf till engelska, men sen bestämde cattis att hon ville gå på gaykväll borta vid Kåren... 
Så hon stack dit och lämmnade oss andra...
Sen drog Anders iväg, vet inte vart och varför men han tröttnade väl eller något, vilket jag kan förstå för det var bra segt där ett tag. 
Så då var det bara jag, Nicke och Lea kvar och vi gjorde det bästa av kvällen som återstod och hade faktist skitkul. 
Det var karaoke kväll, så Lea sjöng en massa. 
Hon är så himlans bra på att sjunga den kvinnan!! 
Helt otrolig!
Så träffade vi på nån roligt "man" där också sen, som kom och pratade och ville värva Lea till att köra på nån show eller liknande som han skulle ha nästa sommar. 
Vet inte om det var sannt det han sa, men hur som haver var han ganska underhållande iaf.

Sen när vi sulle gå hem från krogen så mådde inte jag så bra,det hände lite grejjer. 
Vill inte gå in på några detaljer, men det var rätt jobbigt ett tag. 
Tur att jag har en sån underbar, snäll pojkvän som bryr sig om en så mycket.
Älskar diig Nicke!!!!
Det blev bättre sen iaf och vi gick hem och sov..

Så nu sitter man här och helgen är nästan över, tror jag ska avsluta den med ett varmt skumbad, värker så i mina leder så det skulle vara skönt.
Imorrn ska jag försöka komma iväg till soc så att jag förhoppningsvis får pengar tills på tisdag, sen vet jag inte riktigt vad som händer resten av dagen, det lär väl visa sig.

Ha det bra allesammans!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0