Im Screaming Inside And I Take It Out In Pain

En till j*vla skiitdag!
Jag känner mig hur känslig och sårbar som helst *jävla pms*
Vädret utanför fönstret matchar mig exakt.
Sitter här hos N och väntar på att få kraft att ta mig ner på stan för att ta bussen hem då jag måste packa innan pappa kommer och hämtar mig vid två.
Jag vill bara lägga mig på golvet och skrika och gråta som ett litet barn för att sedan gå och kräkas upp alla känslor i toaletten =S
Jag ska fråga papi om han kan köpa en påse godis till mig med massa choklad och lakrits som jag verkligen behöver idag som lite plåster på såren.
Jag vill bli ompysslad och bara få ligga under ett täckte, gråta och se på film typ.
Jag är som en blandning av en sprängdfylld bomb, en bergodalbana och en ledsen clown.

Jaja, hoppas att ni har en bättre dag än mig iaf.

Dreaming away in early spring


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0