Papi back in Lumsheden

Wii pappa har flyttat tillbaka till Lumsan!
Han trivdes inte att bo i Sandviken pga lite olika anledningar.
Han hyr nu en suterränglägenhet där, som ligger i källavåninngen i ett hus där två vänner till honom bor.
Jätteperfekt, eftersom han har tänkt (om det går enligt has planer) att han ska bo utomlands på vintern och bo där på våren/sommaren.
Det är så mysigt att han bor där igen och det märks att han har saknat det och trivs där och det säger han själv också.
Han är sitt "rätta jag" igen när han är i sitt rätta "element" och har nära till skog och mark.
Jag var där ett par dagar förra veckan och hälsade på honom tillsammans med Eddi.
Lägenheten var mysig men lite rörig, viilket är klart när ha nyss har flyttat dit.
Jag hjälpte honom att sätta upp lite gardiner och komma i ordning  mer med lite småsaker och det blir nog jättebra när det är klart
 =)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0