Nässpray i mängder

Dunkande huvudvärk, nej spränghuvudvärk!
Är dom där nedrans bihålorna som bråkar med mig igen.
Blir Desonix nässpray, renässans saltvattenspray och ev sköljning av näsan med neterkanan idag tills det lägger sig.
Kude knappt kolla på tv igårkväll för att det gjorde så ont, men bättre idag iaf och jag hopas att det håller sig så.
Måste hursomhelst ta min huvudvärk och åka in till stan innan kl 16:00 för att göra ett ärende också.
Vill helst bara sitta under täcket och läsa min nya Nära tidning, eller något.
Fast det är nog bättre att komma ut i friska luften och det är dessutom sol och en vacker höstdag utanför.
Ska ta mig en kopp te och få nått i magen så får jag väl bege mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0