Fredag den 13:e

Huvudvärken har smygit sig på mig idag också och lite känningar i näsan (dags att kolla upp detta tror jag) har börjat fundera på om det kanske kan vara en biverkning av mina antidepp tabletter för jag såg faktist att det stod f med som en  vanlig biverkning nyss när jag läste igenom inehållsförteckningen ; nästäppa och inflammation i bihålorna.
Fast jag kan tycka det är konstigt om det skulle komma såhär långt efter när jag har ätit dom i flera år, fast jag vet ju inte hur sånt där fungerar egentligen så får väl ta upp det med min läkare.
Fast huvdvärken idag beror nog mest på att jag ätit dåligt under dagen och var in till stan en sväng och kände mig stressad av alla omkring mig. Så säker spänningshuvudvärk.
Idag hade vi planer på att gå på bio jag och N, eller rättare sagt ikväll.
Har mått ganska ok idag i psyket, så vi tänkte att vi skulle passa på o jag har ju två fribiljetter som måste användas innan de går ut.
Men då visade det sig att filmen jag ville och har velat se länge har slutat gå i Falun och det återstod bara ett utbud av crapfilmer som jag inte tänker eller vill slösa bort mina gratisbiljetter på ( detta var väl "min fredag den 13:e otur").
Så den planen blev inställd.
Åkte och hyrde film istället.
Blev "The Host" , får väl se om det kan vara något att se, den verkar rätt ok iaf.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0