Eddi update

Eddi växer så det knakar och nu är han snart 5 månader.
Han är så busig och lättlärd, en liten cirkushund =)
Han har verkligen lockat fram glädje och många skratt sen han kom till oss.
Vi kallar honom ibland för lill Viggo för att han påminner mycket om honom ibland och jag tror att Viggo och Eddi hade blivit som bröder och bästa vänner om Viggo fortfarande var kvar hos oss, men jag är säker på att han ibland är hemma hos mamma och hälsar på, kanske är han Ediis skyddsängel.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0