Gråmulet

Rastlösheten står mig upp i halsen, samtidigt som jag bara skulle vilja gå och lägga mig, dra täcket över huvudet och sova.
Får knappt någonting gjort och vet inte vart jag ska börja i all röra...
Himmlen utanför visar mulet väder och tunga moln på väg in, hoppas på åska, regn som kan rensa luften lite.
Hade egentligen tänkt färgar ur mitt hår idag, så jag kan bli rödhårig igen, men det blir nog inte av idag heller.
Ska nog kolla lite serier nu och sen kanske försöka varva ner och lägga lite orakelkort el nått sånt.
 
Imorgon om jag mår okej så ska jag med mamma upp till arken zoo med Viggo, som ska få en genomkörare med både tvättning,trimmning och kloklippning. Det behöver han verkligen.
 
Dags att fylla på temuggen, på återsende!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0