Tankar på Tankar

Här sitter jag igen, hela dagen har gått åt till ingenting känns det som, sov för länge och har typ inte gjort någonting... Men men, får försöka att inte hänga upp mig på det...
Imorgon har jag ett möte som jag gruvar mig inför, men får hoppas att det går bra.
Syrran fyller även 30 och det blir födelsedagsfika hos henne senare på dagen.
Pappa kommer också, har inte träffat honom på ett bra tag nu så det ska bli kul.
 
Skall ta och försöka städa lägenheten lite nu för det kommer några från kopparstaden och inspekterar den imorgon och ska se om det är något som behövs rennoveras m.m och jag känner att jag inte vill att det skall se ut som ett bombnedslag här då ;)
"Mycket" som händer imorgon med andra ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0