Glad Påsk!

Med en blandad kompott utav mensverk, vårkänslor och nå slags slowmotionfealings håller jag på att dona här hemma i lägenheten inför morgondagen, då jag ska bjuda älskling och familjen på påskmiddag.
Skall bli mysigt med dom allihopa samlade på ett och samma ställe, i mitt kök!
Tappade precis städflowet och blev lite seg, så jag sitter och funderar på om jag ska ta mig en kuppa kaffe och låta koffeinet speeda på mig lite.
Tror kanske att det kan vara en bra ideé eftersom jag måste få klart det idag och jag skall även hinna färga i håret också innanmorgondagen, då den blååa hårfärgen bara rann ur nästan på en gång och är nu nån slags blandning av turkost, med gröngula nyanser.
Stargazerhårfärgen som jag andvänt mig av nu och liknande märken är inte speciellt hållbara då de är semi-permanenta, men fick hem en blå permanent färg igår som jag skickat efter från ebay, så får se vad den går för.
Skall även färga underhåret svart hade jag tänkt, resultat kommer väl upp här tids nog (om det blir bra vill säga)
 
Nu återstår bara att önskar eder alla en grym påsk!
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0