And im fealing Blue..

Happ, då var man blåhårig då....
Eller ja, blått med några nyanser av grön för att det inte vart ordentligt blek innan jag färgade i det.
Känns jätte weird och jag trivs inte riktigt med det, kan vara så att jag är ovan eller så är det helt enkel fel färg för mig...
Får se om jag vänjer mig eller färgar det till lila och provar det istället, idon´t know yet, kände bara att jag ville ha en förändring i håret.
Men jag måste erkänna att jag redan saknar den röda hårfärgen...
 
Idag har jag skurat ugnen och frostat av frysen, skall fortsätta städningen snart, sen skall jag nog pyssla lite med mina änglasmycken och lägga lite orakelkort.
Mår rätt okej idag med andra ord =)
 
Bye!
Jag o syrran 2013-03-16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0